نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3722
-
الف
+

فلمبرداری سریال «نفوذ» در مرز افغانستان

بخش هایی از سریال تلویزیونی «نفوذ» ساخته «جواد شمقدری» در مرز افغانستان فلمبرداری می شود.

به گزارش آی فیلم2، «محسن علی‌اکبری» تهیه‌کننده سریال «نفوذ» از فلمبرداری بخش های باقی مانده این سریال تلویزیونی در افغانستان خبر داد.

این در حالیست که فلمبرداری سریال «نفوذ» به نویسندگی و کارگردانی «جواد شمقدری» شمال ایران به پایان رسید.

«محسن علی‌اکبری» گفت: تنها بخش کوچکی از این سریال که باید در مرز افغانستان فلمبرداری شود باقی مانده است که احتمالا اوایل ثور/اردیبهشت با حضور «علیرام نورایی» فلمبرداری خواهد شد.

وی درباره انجام فلمبرداری در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: با مرکز بهداشت چالوس هماهنگ بودیم و هر روز گروه توسط داکتران مورد معاینه و تب‌سنجی قرار می‌گرفتند که خوشبختانه با تمهیداتی از قبیل ضدعفونی محل اقامت و محل فلمبرداری هیچ مشکلی به وجود نیامد.

سریال «نفوذ» با موضوع تاریخ معاصر ایران ساخته می‌شود و کارگردان برای بازسازی بخش‌های مربوط به اوایل انقلاب اسلامی ایران از سی‌جی‌آی یا جلوه های ویژه به جای ساخت و ساز بهره گرفته است.

«یلدا افشاری‌نیا»، «امین اسکندریان»، «کیمیا اکرمی»، «احمد نجفی»، «حمید گودرزی»، «رحیم نوروزی»، «علیرام نورایی»، «صالح میرزا آقایی»، «شهره لرستانی»،«جلیل فرجاد» و ... بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است این سریال در 42 قسمت با موضوع به تصویر کشیدن جاسوسی آمریکایی ها در ایران برای نشر در میزان/مهر 1399 در حال ساخت می باشد.

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر